Οι πολλαπλές μορφές του marketing

   Δίπλα στον όρο “marketing” υπάρχουν αμέτρητες λέξεις που μπορεί κάποιος να βρει σε μία απλή αναζήτηση google, δείχνοντας πόσες μορφές μπορεί να πάρει και σε πόσους τομείς μπορεί να εφαρμοστεί.

 Communal marketing, Employee marketing, Left-brain marketing, Global marketing, In-game marketing, Community marketing, Influencer marketing, Green marketing, Offensive marketing, Cultural marketing, D​​ata marketing, Event marketing, Personalised marketing, Defensive marketing, Horizontal marketing, Differential marketing, Digital marketing, Humanistic marketing, Informational marketing, Multicultural marketing,  One-to-one marketing, Seasonal marketing, Targeted marketing, Undercover marketing, Vertical marketing, Viral marketing, Inbound Marketing, Article Marketing. Αυτοί και πάνω από 160 άλλοι όροι μπορούν να υπάρξουν, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η λειτουργία και η δράση του marketing μπορεί να λάβει μέρος μέσα από πολλά και διαφορετικά εργαλεία κάθε φορά. Ο σκοπός και οι στόχοι του marketing δεν αλλάζουν. Αυτό το οποίο αλλάζει κάθε φορά, είναι ο τρόπος με τον οποίο προσπαθεί μία επιχείρηση να επιτύχει τον σκοπό της και να κάνει τους στόχους της πραγματικότητα. Ανεξάρτητα λοιπόν από την στρατηγική marketing που χρησιμοποιεί κάποια εταιρεία επιδιώκει κάθε φορά:

Να γίνει το όνομά της γνωστό στην αγορά, προσεγγίζοντας  την κατάλληλη ομάδα καταναλωτών, έτσι ώστε να καλύψει μία ή περισσότερες ανάγκες τους μέσα από αυτά που θα προσφέρει.

Να αποκτήσει «ακολούθους», «φίλους» ή τουλάχιστον πιστούς πελάτες και όχι απλώς κάποιους καταναλωτές. Βασική προϋπόθεση είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους.

Να αυξήσει τελικά τις πωλήσεις της και να εξασφαλίσει μία μακρόχρονη διατήρηση στην αγορά.

 Το marketing μέσα από τις πολλαπλές μορφές του μας προσφέρει αμέτρητα εργαλεία, από τα οποία σκοπός μας είναι να επιλέγουμε και να χρησιμοποιούμε τα σωστά. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να γνωρίζουμε ποια από αυτά θα έχουν απήχηση στο κοινό που στοχεύει η επιχείρησή μας. Αξιοποιούμε αποδοτικά και με τον κατάλληλο τρόπο τα σωστά εργαλεία που ξέρουμε ότι θα μεταφέρουν τα κατάλληλα μηνύματα στο κατάλληλο κοινό.

Επιχειρηματικότητα