Λίγα λόγια για τον/την: antrep2010

  • Επιθυμητός μισθός 0
  • Προβολές 16

Για εμένα

ΟΝΟΜΑ: ΑΝΤΡΕΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΟ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 34 -ΠΕΥΚΑ

 

ΠΟΛΗ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 

E-MAIL: ANTREP2010@HOTMAIL.COM

 

ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 15-05-1989

 

ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6985742356

 

ΕΚΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.

 

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ    Αγαπητέ Κύριε/α,

Ονομάζομαι Ανδρέας Παπαδόπουλος, και είμαι απόφοιτος του τμήματος ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και κάτοχος  ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.

Έχω  εργαστεί στην Α΄’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΧΕΠΑ ,όπου χορηγούσα νευροπαθολογικά τεστ σε ασθενείς  έτσι ώστε να προσδιορισθεί αν έχουν άνοια και σε ποιο βαθμό η όχι.

Στο «ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ» για παιδιά και ενήλικες με αυτισμό όπου συμμετείχα σε προγράμματα παρέμβασης έτσι ώστε να βελτιωθούν οι κινητικές, νοητικές και βασικές αναπτυξιακές δεξιότητες και η καθημερινή λειτουργικότητα των παιδιών και των ενηλίκων.

Στην  ΕΝΩΣΗ « ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» – όπου έκανα συμβουλευτική γονέων και εφήβων.

Στην ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Raphael medical Centre  ως  βοηθός αποκατάστασης.

Στο ΚΕΔΔΥ Σάμου ως ψυχολόγος  (Ιανουάριος 2018 – Ιούνιος 2018)

 

Θα ήθελα να ασχοληθώ με την κλινική ψυχολογία των παιδιών και των προγραμμάτων παρέμβασης έτσι ώστε να βελτιωθούν συγκεκριμένες μαθησιακές δυσκολίες , διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και  νευρολογικά προβλήματα..

Δεύτερον θα ήθελα να διευρύνω τις επιστημονικές μου γνώσεις όσον αφορά τους τρόπους αντιμετώπισης των προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών καθώς επίσης και την συμβουλευτική γονέων.

Τρίτον διακαής πόθος μου είναι να εργαστώ σε ένα  πολυπολιτισμικό και διεπιστημονικό περιβάλλον εργασίας διότι πιστεύω ότι προωθεί την επιστημονική έρευνα και εξέλιξη και δίνει ένα επιπλέον κίνητρο για επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων όσον αφορά την εξέλιξη της επιστημονικής σκέψης , την συμπεριφορά   και τις ψυχολογικές διαταραχές των παιδιών.

Προσωπικά επιδιώκω επαγγελματική καριέρα ,θεωρώντας  δεδομένη την εργατικότητα μου άλλα και  τις επικοινωνιακές  και διαπραγματευτικές δεξιότητες μου. Επιπλέον στηρίζομαι  στην επιστημονική μου κατάρτιση  ,με πτυχίο στην ψυχολογία , μεταπτυχιακό στην παιδοψυχολογία, εξαιρετικό επίπεδο επάρκειας στη Αγγλική και Γερμανική γλώσσα , άριστη γνώση του συστήματος SPSS , και του MICROSOFT OFFICE.

 

Διαθέτω εμπειρία στην ανάπτυξη ενός πλάνου αποκατάστασης των ασθενών με νευρολογικές ασθένειες .

Είμαι μέλος του Ελληνικού και του Βρετανικού συλλόγου ψυχολόγων.

Και

Εν κατακλείδι θα ήθελα μέσω της πρακτικής εφαρμογής να συμβάλλω στη εξέλιξη της κλινικής  παιδοψυχολογίας.

ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

 

·         AΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (MICHIGAN PROFICIENCY)

 

·         ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (C1 NIVEAU)

 

·         ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ SPSS

 

·         ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT) AND INTERNET USE.

 

·         ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ GOOGLE AD WORDS

 

·         ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 

·         ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

 

·          ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

 

·         ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ

 

·          ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ

 

·         ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΑΧΕΠΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2011 – ΜΑΙΟΣ 2011)

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:

·        Χορήγηση νευροψυχολογικών  τεστ σε ασθενείς μα άνοια

·        Αξιολόγηση των συμπτωμάτων και της σοβαρότητας  της άνοιας.

Παρακολούθηση προγραμμάτων παρέμβασης για την αντιμετώπιση της

·         Παροχή πολύ καλών εργαλείων αξιολόγησης της άνοιας .

Συμμετοχή και συζήτηση με την διεπιστημονική ομάδα για  τις ανάγκες  και τις ιδιαιτερότητες των ασθενών

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ- (ΜΑΙΟΣ 2014 – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2014)

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:

·        Παρακολούθηση και συμμετοχή σε προγράμματα παρέμβασης για τα παιδιά με αυτισμό. Π.χ. Χειροποίητες  κατασκευές.

·        Συμμετοχή στην αναπτυξιακή αξιολόγηση παιδιών με αυτισμό

·        Συμμετοχή στο καθημερινό πρόγραμμα των παιδιών με αυτισμό.

·         Επίβλεψη των προγραμμάτων παρέμβασης σε παιδιά με αυτισμό.

·         Παρακολούθηση ψυχοθεραπαυτικών συνεδρίων σε  παιδιά με αυτισμό.

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 – ΜΑΡΤΙΟΣ 2015)

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:

·         Διαχείριση πελατολογίου και συναντήσεων με πελάτες.

·        Αποτελεσματική τήρηση του καθημερινού προγράμματος, και εξυπηρέτησης πελατών.

.

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ (ΜΑΡΤΙΟΣ  2016- ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ  2016)

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:

·         Συμβουλευτική γονέων και εφήβων των οποίων τα παιδιά έχουν υποστεί εκφοβισμό, κάνουν κακή χρήση του διαδικτύου ,έχουν μαθησιακές δυσκολίες.

·          Ψυχολογική αξιολόγηση των γονέων και των παιδιών.

 

ΒΟΗΘΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Raphael medical Centre (August 2016- January 2017)

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:

·         Υπεύθυνος για την προσωπική υγιεινή των ασθενών.

·          Αναγραφή των νοσοκομειακών αναφορών κάθε ασθενή σύμφωνα με το ιατρικό πλάνο.

·         Συζήτηση με τους νοσοκόμους για την συμπεριφορά ,τις αντιδράσεις και την διάθεση των ασθενών.

·          Χορήγηση κατάλληλων φαρμάκων σύμφωνα με το ιατρικό πλάνο.

·         Συζήτηση με τους γιατρούς για την διάθεση και την συμπεριφορά των ασθενών.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:

·        Υποστήριξη ασθενών με σωματικές και νοητικές ασθένειες  ( διαβήτης ,επιληψία, κατάθλιψη άγχος) και με γενετικές διαταραχές (MERRFS ΚΑΙ MELAS ΣΥΔΡΟΜΟ).

·        Διατροφή ασθενών μέσω  PEG.

·        Απόκτηση αλληλεπιδραστικών δεξιοτήτων σε ασθενείς με  ασθένειες.

·        Απόκτηση δεξιοτήτων για τον τρόπο μεταφοράς των ασθενών μέσω ανυψωτήρα..

·        Υποστήριξη ασθενών όσον αφορά την διατροφή και τα γεύματα.

Παρακολούθηση υποχρεωτικής  εκπαίδευσης όσον αφορά την φροντίδα τη φροντίδα υγείας.

 

ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΣΤΗΝ METRON ANALYSIS (ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017- ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017)

·         Διεξαγωγή τηλεφωνικής έρευνας για διαφορά θέματα της επικαιρότητας

 

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ στο ΚΕΔΔΥ Σαμου (Ιανουάριος 2018 – Ιούνιος 2018)

·         Χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου WISC για την αξιολόγηση των γνωστικών και λειτουργικών ικανοτήτων παιδιών ηλικίας 6  έως 16 ετών και για την αξιολόγηση του νοητικού δυναμικού των παιδιών

 

·         Συζήτηση με την διεπιστημονική ομάδα εκαπαιδευτικων για διερεύνηση μαθησιακών δυσκολιών

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1ο Λύκειο Καστοριάς

( Σεπτέμβριος 2004- Μάιος 2007) ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ:18/20

 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

(Σεπτέμβριος 2007 – Δεκέμβριος 2011) ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 6.24

 

MASTER’S IN CHILD DEVELOPMENT (UNIVERSITY OF Central Lancashire) (OCTOBER 2015- AUGUST 2016)

ΣΥΣΤΑΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Διαθέτω συστατικές επιστολές, εφόσον μου ζητηθεί , από την επόπτρια  της διπλωματικής μου εργασίας, της μεταπτυχιακής μου έρευνας και τους υπεύθυνους  των φορέων που έχω εργαστεί.

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΣΥΝΕΔΡΙΑ

·         ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ  (10 October 2009)

·         ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE (31 October 2009)

·          ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ (28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2009)

·         ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ (5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009)

·         3rd International Conference {{Children and youth in changing societies}.

·         2ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ((ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ))(17-18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010)

·         ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010)

·         ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010).

·         ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ: Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ (13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011).

·         ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «E-LIFE 2011: ΩΦΕΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ(1-3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011).

·         ΠΡΩΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ GESTALT (3-4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015)

·         9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

·         1ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ (18-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017)