Η συνεργασία είναι μία δύσκολη υπόθεση. Οι άνθρωποι διαφέρουν πολύ μεταξύ τους και σίγουρα όταν πρόκειται για καθημερινή επαφή και τριβή, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν όλοι να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, ούτε να συμφωνούν σε όλα. Ο στόχος λοιπόν μέσα σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι να υπάρχει όσο το δυνατόν πιο ήρεμο και παραγωγικό κλίμα. Πώς θα μπορούσε κάποιος να αποφύγει τυχόν διαφωνίες και να καταφέρει να επιτύχει το στόχο του, όσο γίνεται πιο αναίμακτα; 

1) Αποφυγή: Ο μοναδικός τρόπος να μην μαλώσει κάποιος είναι να αποφύγει μία ένταση ή διαφωνία. Είναι σημαντικό μέσα σε ένα εταιρικό περιβάλλον να αποφεύγονται οι εντάσεις και σίγουρα να μη δίνεται συνέχεια σε μικρο-παρεξηγήσεις. Η πιο πιθανή λύση είναι να αφήσετε τα πνεύματα να ηρεμήσουν και στη συνέχεια να προσπαθήσετε με διαφορετικό τρόπο να εξηγήσετε την άποψή σας. 

2) Ευγένεια: Σε περιπτώσεις όπου παρουσιάζεται ένα πρόβλημα ή διαφωνία αποφύγετε εκφράσεις «όπως έχεις άδικο». Με αυτό τον τρόπο ο συνομιλητής αισθάνεται αδικημένος και προσπαθεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Το θέμα σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο αλλά με ποιον τρόπο θα μπορέσει να επιτευχθεί ο στόχος ή να λυθεί ένα πρόβλημα. 

3) Παραδοχή: Από την άλλη πλευρά, αν είστε εσείς αυτός που έχει άδικο σε κάτι, ή παρερμηνεύσατε μία συνθήκη, παραδεχτείτε το με ξεκάθαρο τρόπο και προσπαθήστε να επανορθώσετε. Δεν χρειάζονται δικαιολογίες και ελαφρυντικά, αλλά άμεση λύση του προβλήματος. 

4) Η οπτική του απέναντι: Πολλές φορές για να μπορέσει κάποιος να εξηγήσει μία συνθήκη ή μία συμπεριφορά χρειάζεται να «να μπει στα παπούτσια του άλλου». Ίσως είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος τον τρόπο σκέψης του συνομιλητή του, όμως αν προσπαθήσει να μπει στη θέση του ίσως μπορεί να δικαιολογήσει πιο εύκολα κάποιες καταστάσεις. 

5) Σεβασμός: Είναι σημαντικό να μπορεί κάποιος να αντιληφθεί ή να ακούσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του άλλου ανθρώπου. Σε περιπτώσεις επομένως που κάποιος αντιδρά ή αντιστέκεται σθεναρά σε κάτι, θα πρέπει να είστε σε θέση να σεβαστείτε την όποια συμπεριφορά του για εκείνη τη στιγμή, αναρωτώμενος τα κίνητρα και τις δυσκολίες που τυχόν αντιμετωπίζει εκείνη τη στιγμή.