Τα άτομα που εργάζονται στη θέση του manager σε μία εταιρεία πρέπει να έχουν την ικανότητα να φέρνουν εις πέρας τις εργασίες κάθε έργου, ανεξάρτητα από τα εμπόδια που μπορεί να προκύψουν. Έστι λοιπόν, κάθε νέος που μπαίνει σε αυτή θέση θα πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένος και σίγουρος για να την αναλάβει, καθώς θα πρέπει να είναι σε θέση να διαχειριστεί όχι μόνο ένα έργο αλλά και την ομάδα του. Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να διεκπεραιώσετε με μεγαλύτερη επιτυχία, επαγγελματική αλλά και προσωπική, τον νέο αυτό ρόλο του manager που έχετε αναλάβει στην εταιρεία σας.

Κατανόηση του στόχου μιας εργασίας

Πριν περάσετε στην ανάθεση ενός έργου στην ομάδα σας, κατανοήστε τον τελικό στόχο του. Αυτό σας βοηθά να επικεντρωθείτε στην ολοκλήρωση του έργου, χωρίς να παρασυρθείτε. Έχετε ένα όραμα του στόχου και καταστρώστε ένα σχέδιο για το πώς σκοπεύετε να το ολοκληρώσετε. Πριν ξεκινήσετε, σημειώστε ποια εργαλεία και πηγές θέλετε να χρησιμοποιήσετε, ώστε να σας είναι εύκολο να αναθέσετε και να διατάξετε την εργασία στα μέλη της ομάδας σας. 

Να είστε διακριτικοί και ανοιχτοί προς την ομάδα και την οικογένειά σας

Όταν εργάζεστε σε ένα έργο, έχετε την τάση να χάνεστε μέσα σε αυτό. Θα χάσετε την αίσθηση του χρόνου και μπορεί να χάσετε τα σημαντικά γεγονότα στην οικογένειά σας. Ή μπορεί να εργάζεστε χωρίς να γνωρίζετε αν η ημέρα έχει φτάσει στο τέλος της. Το να εργάζεστε με αυτόν τον τρόπο είναι ανθυγιεινό, καθώς ο εγκέφαλός σας βρίσκεται πάντα σε υπερδιέγερση. Θυμηθείτε να κάνετε διαλείμματα ενδιάμεσα. Όταν το μυαλό σας είναι χαλαρό και συγκεντρωμένο, θα προβάλλετε το ίδιο και στην ομάδα σας. 

Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε τους κινδύνους

Κανένα έργο δεν υπάρχει χωρίς κινδύνους. Η διαχείριση των κινδύνων είναι κάτι που πρέπει να γνωρίζετε, όποτε φυσικά προκύψουν. Μπορείτε να παρακολουθήσετε μία εκπαίδευση σχετικά με τη διαχείριση κινδύνων πριν αναλάβετε ένα έργο μόνοι σας. 

Προσπαθήστε να αποφύγετε την τελειότητα

Αντί να οδηγείστε από τελειομανία σε ό,τι κάνετε, επικεντρωθείτε σε ρεαλιστικούς στόχους και εργαστείτε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου. Όταν προσπαθείτε να είστε τέλειοι, το μυαλό σας δεν θα προσαρμοστεί σε απρόβλεπτες περιστάσεις ή άλλες αρνητικές επιρροές. Και αυτό θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε και υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να μειωθεί η παραγωγικότητα. Προσπαθήστε πάντα να είστε ανοιχτοί στις αλλαγές που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της εργασίας και να προσαρμόζεστε σε αυτές τις αλλαγές.  

Η διαχείριση του χρόνου είναι σημαντική

Η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου σας θα σας φέρει τον έλεγχο της εργασίας σας. Μπορείτε να εκτιμήσετε το χρόνο που απαιτείται για κάθε εργασία, παρόλο που θα υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες. Όταν διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τον χρόνο σας, μπορείτε να περνάτε χρόνο στο σπίτι σας, γεγονός που φέρνει γαλήνη στο μυαλό σας. Ενισχύει περαιτέρω τις εργασιακές σας δεξιότητες, οι οποίες αυξάνουν το εύρος της αποτελεσματικής εργασίας σας. 

Αποφύγετε να κάνετε πολλές εργασίες ταυτόχρονα

Η διαχείριση του χρόνου δεν έχει να κάνει πάντα με την πολυπραγμοσύνη. Παρόλο που αισθάνεστε ότι μπορείτε να κάνετε δύο ή περισσότερα πράγματα ταυτόχρονα, ο εγκέφαλός μας δεν είναι έτσι καλωδιωμένος. Μπορούμε να εκτελέσουμε αποτελεσματικά το πολύ δύο εργασίες ταυτόχρονα. Επιλέξτε λοιπόν προσεκτικά αυτές τις δύο εργασίες και επικεντρωθείτε στην ολοκλήρωση και των δύο. Η υπερβολική πολυπραγμοσύνη μπορεί να επιβαρύνει τον εγκέφαλό σας, επηρεάζοντας τις εργασιακές σας ικανότητες.  

Διάβασε ακόμα:

Οι τάσεις στην εργασία για το 2024

Οι ιδιότητες του μετόχου

Οι 6 κορυφαίες δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες